4. Povrat novca
4.1. Reklamacije
Kupac može ostvarivati svoja prava koja proizilaze iz materijalne greške ili nesaobrazne robe ako obavesti prodavca o oštećenju putem email-a info@sophia.rs ili putem telefona 063 7 300 600 u roku od dva meseca od dana kada je oštećenje otkriveno. Kupac mora detaljnije opisati kvar u obaveštenju o grešci ili nesaobraznoj robi.
Za ostvarivanje prava na materijalnu grešku ili nesaobraznu robu, kupac mora da popunjeni obrazac o materijalnoj grešci ili nesaobraznoj robi pošalje prodavcu, a može ga preuzeti OVDE.Kupac, koji je ispravno obavestio prodavca o oštećenju ili nesaobraznoj robi, ima pravo da zahteva od pošiljaoca:
- zamenu proizvoda ili
povraćaj uplaćenog novca. - U slučaju vraćanja robe ili povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno izvršio plaćanje nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Trgovac je u obavezi da povraćaj izvrši isključivo putem VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja. To znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.
Prava kupca iz prvog stava ističu dve godine od dana kada je prodavca obavestio o oštećenju materijala.
Ako postojanje oštećenja robe, nesaobraznost iste ili nepravilnosti u pruženoj usluzi nije sporno, firma mora da udovolji zahtevu kupca što je pre moguće, ali najkasnije u roku od osam dana.
Kompanija mora pismeno odgovoriti na zahtev kupca najkasnije u roku od osam dana od prijema, ako postoji spor u nedostatku robe ili neregularnosti u pruženoj usluzi.
Firma Sabex d.o.o zadržava pravo da odbije žalbu u slučaju:
- da je kupac oštetio vraćenu robu,
- da vraćena roba nema sigurnosni pečat ili se ne nalazi u originalnom pakovanju,
- ako firma Sabex d.o.o. utvrdi da je proizvod oštećen ili neupotrebljiv kao rezultat nepravilnog rukovanja kupca.
4.2. Pravo odustajanja potrošača iz ugovora
U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, obaveštavamo vas da imate pravo da bez navođenja razloga odustanete od ugovora u roku od 14 dana od dana kada Vam je roba isporučena.
Da bi iskoristio pravo na odustajanje od ugovora, kupac mora prodavcu poslati popunjeni obrazac za povraćaj koji se nalazi OVDE.
U slučaju odustajanja od ugovora, ponuđač mora odmah ili najkasnije u roku od 14 dana od prijema obaveštenja o odustajanju od ugovora vratiti sva primljena plaćanja. Dobavljač vraća primljene uplate kupcu istim načinom plaćanja kao i kupac, osim ako kupac izričito ne zahteva upotrebu drugog načina plaćanja i ako kupac ne snosi nikakve troškove.
U slučaju kupoprodajnih ugovora, ponuđač može zadržati povrat primljenih uplata do vraćanja vraćene robe ili dok kupac ne dokaže dokaz da je roba vraćena.
Ako je kupac već primio robu i odustao od ugovora, dužan je da je vrati ili isporuči kompaniji odmah ili najkasnije u roku od 14 dana od obaveštenja iz zakona o Zaštiti potrošača. Smatra se da kupac robu vrati na vreme ako ih pošalje pre isteka roka od 14 dana vraćanja. Kupac mora vratiti proizvod prodavcu u neoštećenoj ili u nepromenjenoj količini, osim ako predmet nije uništen, oštećen, izgubljen ili ako se njegova količina ne smanji bez krivice kupca, odnosno kao nesaobtazna roba. Roba mora biti neoštećena za povraćaj novca.
U vezi sa odustajanjem od ugovora, kupac snosi samo troškove vraćanja robe, osim ako te troškove snosi kompanija ili ako preduzeće unapred nije obavestilo kupca da mu se ti troškove snose.
Nakon odustajanja od ugovora na zahtev potrošača, prodavac traži povraćaj robe na adresu Sabex d.o.o., Bulevar Milutina Milankovića 23, 11070 Novi Beograd. Po prijemu i pregledu robe, prodavac odmah dogovara sve potrebno za povraćaj kupoprodajne cene.
Iako uvek radimo na dobar način, greške se mogu desiti prilikom unošenja promena na web lokaciju.
Trgovac se obavezuje da će otkriti otkriveni kvar što je pre moguće.
Trgovac pažljivo spakuje sve proizvode u kutiju za isporuku pre otpreme. Svi proizvodi su neoštećeni pre pregleda, pažljivo pregledani i u originalnom pakovanju.