Cene, dostava i povraćaj

1. Cene

Cene važe za sve korisnike Internet prodavnice. Cene su izražene u dinarima i uključuju porez na dodatu vrednost (PDV), osim ako nije drugačije navedeno. Cene iz Internet prodavnice odnose se isključivo na Internet prodavnicu; isto važi i za promocije i za promotivne cene. U slučaju tehničke greške prilikom davanja narudžbe radnim danom, o grešci ćemo obavestiti korisnika najkasnije 24 sata od dana narudžbe, a u slučaju porudžbine subotom, nedeljom i praznicima, najkasnije prvog radnog dana.

Cena dostave Dexpress-a: vrednost kupovine do 4500 din isporuka je 270 din sa PDV. Vrednost kupovine preko 4500 din isporuka je besplatna.


2. Načini plaćanja

Plaćanje po pouzeću
Ako želite da platite naručene proizvode po pouzeću, odaberite plaćanje pouzećem. Odabirom ove vrste plaćanje, naplaćuje se i iznos naknade za preuzimanje gotovine u iznosu od 60 dinara.

Plaćanje platnim karticama
U Internet prodavnici se plaćanje može izvršiti sledećim platnim karticama: Maestro, MasterCard, Visa, Visa Electron.

Sabex d.o.o. koristi WSPay za online plaćanje
WSPay je siguran mrežni sistem plaćanja, a plaćanja se vrše u realnom vremenu kreditnim i debitnim karticama i drugim načinima plaćanja. WSPay kupcu i trgovcu pruža siguran unos i prenos unetih podataka sa kartice, što potvrđuje PCI DSS sertifikat koji poseduje WSPay. WSPay koristi 256-bitni šifrirani SSL certifikat i TLS 1.2 kriptografski protokol kao najviši nivo zaštite podataka prilikom pisanja i prenosa podataka.

Unos i prenos ličnih podataka
Unos i prenos podataka o ličnim i kreditnim karticama zaštićen je najvišim sigurnosnim standardima koje pruža internet sistem za autorizaciju kreditnih kartica WSPay u skladu sa zahtevima izdavača i marki kartica i PCI DSS standarda. Autorizacija i plaćanje kreditnim karticama vrši se putem WSPay sistema za autorizaciju i plaćanje karticama u realnom vremenu.

Plaćanje po predračunu
Nakon porudžbine, poslaćemo vam predračun sa svim potrebnim podacima za prenos. Po prijemu uplate na naš transakcijski račun, roba će biti otpremljena. Ako je uplata vidljiva do 10h, biće poslana na dan prenosa, u suprotnom sledećeg radnog dana. Predračun važi 7 dana. Ako se ne plati u roku od 7 dana, porudžbina će biti otkazana.

U slučaju plaćanja po predračunu pogledajte sledeće podatke:
Sabex d.o.o.
Milutina Milankovića 23
11070 Novi Beograd
TR: 160-6000000739870-90 otvoren u Banca Intesa
Poziv na broj: "broj porudžbine"


3. Dostava

Proizvode naručene u Internet prodavnici dostavlja dostavna služba Dexpress.

Naručeni proizvodi koji su na lageru šalju se isti, ili sledeći radni dan od dana porudžbine, ako je moguće. U slučaju da proizvod nije na zalihama, obavestićemo vas najkasnije sledećeg radnog dana nakon što izvršite porudžbinu. Ako ste uplatili iznos predračunom ili platnim karticama, vratićemo vam novac. Maksimalno vreme isporuke pošiljke je 5 radnih dana od narudžbe.
Poručene proizvode ne šaljemo subotom, nedeljom i praznicima.

Dostava sa kurirskom službom Dexpress

Jednom kada je paket pripremljen, dostavlja se Dexpress-u zajedno sa adresom, e-mailom i brojem telefona. Dexpress će vam poslati prvo obaveštenje putem SMS-a ili vibera o planiranoj isporuci i mogućem iznosu otkupa. Obaveštenje uključuje broj za praćenje paketa. Možete dogovoriti drugu adresu za dostavu kurirom ili preuzeti paket u Dexpress prodavnicama paketa.

Dexpress shop-ovi se nalaze na nekim NIS Gazprom Neft benzinskim stanicama u Beogradu, kao i na drugim lokacijama. Paket se može preuzeti tokom rada prodavnice paketa Dexpress sa važećom ličnom kartom ili pasošem i primljenim kodom za primanje paketa.

Listu prodajnih Dexpress shop-ova u vašoj blizini možete pogledati OVDE.


4. Povrat novca

4.1. Reklamacije

Kupac može ostvarivati svoja prava koja proizilaze iz materijalne greške ili nesaobrazne robe ako obavesti prodavca o oštećenju putem email-a info@sophia.rs ili putem telefona 063 7 300 600  u roku od dva meseca od dana kada je oštećenje otkriveno. Kupac mora detaljnije opisati kvar u obaveštenju o grešci ili nesaobraznoj robi.

Za ostvarivanje prava na materijalnu grešku ili nesaobraznu robu, kupac mora da popunjeni obrazac o materijalnoj grešci ili nesaobraznoj robi pošalje prodavcu, a može ga preuzeti OVDE.
Prodavac nije odgovoran za materijalne nedostatke u robi koji se pojave nakon što je dve godine proteklo od isporuke pošiljke.

Kupac, koji je ispravno obavestio prodavca o oštećenju ili nesaobraznoj robi, ima pravo da zahteva od pošiljaoca:

  • zamenu proizvoda ili
    povraćaj uplaćenog novca.
  • U slučaju vraćanja robe ili povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno izvršio plaćanje nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Trgovac je u obavezi da povraćaj izvrši isključivo putem VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja. To znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.

Prava kupca iz prvog stava ističu dve godine od dana kada je prodavca obavestio o oštećenju materijala.

Ako postojanje oštećenja robe, nesaobraznost iste ili nepravilnosti u pruženoj usluzi nije sporno, firma mora da udovolji zahtevu kupca što je pre moguće, ali najkasnije u roku od osam dana.
Kompanija mora pismeno odgovoriti na zahtev kupca najkasnije u roku od osam dana od prijema, ako postoji spor u nedostatku robe ili neregularnosti u pruženoj usluzi.

Firma Sabex d.o.o zadržava pravo da odbije žalbu u slučaju:

  • da je kupac oštetio vraćenu robu,
  • da vraćena roba nema sigurnosni pečat ili se ne nalazi u originalnom pakovanju,
  • ako firma Sabex d.o.o. utvrdi da je proizvod oštećen ili neupotrebljiv kao rezultat nepravilnog rukovanja kupca.

4.2. Pravo odustajanja potrošača iz ugovora

U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, obaveštavamo vas da imate pravo da bez navođenja razloga odustanete od ugovora u roku od 14 dana od dana kada Vam je roba isporučena.

Da bi iskoristio pravo na odustajanje od ugovora, kupac mora prodavcu poslati popunjeni obrazac za povraćaj koji se nalazi OVDE.

U slučaju odustajanja od ugovora, ponuđač mora odmah ili najkasnije u roku od 14 dana od prijema obaveštenja o odustajanju od ugovora vratiti sva primljena plaćanja. Dobavljač vraća primljene uplate kupcu istim načinom plaćanja kao i kupac, osim ako kupac izričito ne zahteva upotrebu drugog načina plaćanja i ako kupac ne snosi nikakve troškove.

U slučaju kupoprodajnih ugovora, ponuđač može zadržati povrat primljenih uplata do vraćanja vraćene robe ili dok kupac ne dokaže dokaz da je roba vraćena.

Ako je kupac već primio robu i odustao od ugovora, dužan je da je vrati ili isporuči kompaniji odmah ili najkasnije u roku od 14 dana od obaveštenja iz zakona o Zaštiti potrošača. Smatra se da kupac robu vrati na vreme ako ih pošalje pre isteka roka od 14 dana vraćanja. Kupac mora vratiti proizvod prodavcu u neoštećenoj ili u nepromenjenoj količini, osim ako predmet nije uništen, oštećen, izgubljen ili ako se njegova količina ne smanji bez krivice kupca, odnosno kao nesaobtazna roba. Roba mora biti neoštećena za povraćaj novca.

U vezi sa odustajanjem od ugovora, kupac snosi samo troškove vraćanja robe, osim ako te troškove snosi kompanija ili ako preduzeće unapred nije obavestilo kupca da mu se ti troškove snose.

Nakon odustajanja od ugovora na zahtev potrošača, prodavac traži povraćaj robe na adresu Sabex d.o.o., Bulevar Milutina Milankovića 23, 11070 Novi Beograd. Po prijemu i pregledu robe, prodavac odmah dogovara sve potrebno za povraćaj kupoprodajne cene.

Iako uvek radimo na dobar način, greške se mogu desiti prilikom unošenja promena na web lokaciju.

Trgovac se obavezuje da će otkriti otkriveni kvar što je pre moguće.

Trgovac pažljivo spakuje sve proizvode u kutiju za isporuku pre otpreme. Svi proizvodi su neoštećeni pre pregleda, pažljivo pregledani i u originalnom pakovanju.